پست نورد (یک هلدینگ خدمات پستی که از ادغام دو شرکت دانمارکی به وجود آمده) در چارچوب برنامهریزی برای مشارکت در تحقق اهداف توسعه پایدار، هدفی بسیار جسورانه برای خود ترسیم کرده است: کاهش خالص 40 درصدی انتشار کربن تا پایان سال 2020، نسبت به سال 2009
در سال 2018، پست سوئیس، 5 حوزه استراتژیک برای اقدام در مسیر نزدیک تر کردن خود به معیارهای توسعه پایدار تعریف کرد که عبارت بودند از: خرید مسئولانه، انرژی و تغییر اقلیم،اقتصاد چرخه ای،کارکنان و شهروندی بنگاه(corporate citizenship).
عملکرد فعالان صنعت پست نشان میدهد که آنان در مجموع به پیشتازی و خلاقیت در حوزه مسئولیت اجتماعی بنگاه و کسب و کار پایدار، در سطح بینالمللی متعهدند. IPC (شرکت پست بینالملل) با اجرای برنامه اندازهگیری و پایش اثرات محیطی کسب و کار، موجب شده تا شرکتهای عضو این برنامه، از سال 2008 (زمان آغاز برنامه) تا امروز، پیشرفتهای تحسین برانگیزی، در زمینه مدیریت ...
شرکت های پستی و فعالان پست لجستیک تلاش زیادی میکنند تا بتوانند "ردپای کربنی" خود در جهان را محو کنند! بیشتر این شرکتها وابستگی عمیقی به سوختهای فسیلی دارند و از سالها پیش مبارزه برای کاهش مصرف این سوختها و جایگزینی آنها با سوختهای پاک را شروع کردهاند.